برگزاری مسابقات نونهالان رشته کونگ فو توآ در روستای حسنلنگی بالا بخش شمیل+عکس وفیلم

به مناسبت هفته بسیج مسابقات رزمی رشته کونگ فو توآ در رده سنی نونهالان پسر و دختر در روستای حسنلنگی بخش شمیل برگزار شد. 

عقیل تب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله روستای حسنلنگی گفت: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی استعدادها و آمادگی نونهالان رزمی کار این روستا برای حضور در مسابقات استانی و کشوری است.

سرگرد عقیل تب با اشاره به استعدادهای پنهان نونهالان در سطح روستا گفت: رشد و شناخت استعدادهای نونهالان در مسیر بلوغ آنان بسیار حایز اهمیت است و برای شناخت بهتر از استعدادها، باید نونهالان خودشان را در میدان ببینند و با نقاط ضعف و قوت خود در صحنه مسابقات با آن روبرو شوند.

منصور جعفری عضو شورای راهبردی کونگ فو توآ کشور و مشاور فنی هیئت کونگ فو استان هرمزگان در این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات پیامی برای شکوفایی و راه یابی به مسابقات استانی و کشوری است و سطح مسابقات و رزمی کاران نونهال روستای حسنلنگی بخش شمیل بسیار امیدوار کننده است و از رزمی که امروز از این نونهالان دیدم قطعا جایگاهی در سطح مسابقات آسیایی دارند و آینده برای این نونهالان روشن است.

مسابقات رزمی نونهالان در رشته کونگ فوتوآ بین باشگاههای شهرستان بندرعباس، رودان و حسنلنگی با  ۶۷شرکت کننده که ۴۷ پسر و ۲۰ دختر بودند به مدت یک روز در مدرسه سید احمد خمینی(ره) روستای حسنلنگی بالا بخش شمیل برگزار گردید.

مسابقات نونهالان رشته کونگ فو توآ در روستای حسنلنگی بالا بخش شمیل

مسابقات نونهالان رشته کونگ فو توآ در روستای حسنلنگی بالا بخش شمیل

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.